onsdag 25 januari 2012

där vi lekte när vi var små

3 cm snö och Stockholm ser genast lite ljusare ut.

Annars rullar det på. Jag jobbar allt som oftast och tränar med jämna mellanrum.
Kramar på Gustaf och åker på utflykter.
Kan det inte bara bli sommar? Känns som evigheter sedan.
Och 1 juni flyttar vi, tack Stockholm men jag älskar dig bara korta perioder.
Ska bli spännande att se vad som händer!

Har nyss varit och tränat! Armar och cyklat 40 min, fasen så tråkigt, men nu är det gjort!
Jag längtar efter iksu och all gruppträning, det behövs för min motivation suger atm.

Nu ska jag äta lite kyckling och nörda serier innan jobb 16.30.

Jag flyger under en himmel av stål
och jag följer dina dofter och spår
jag vet, jag vet att världen är svår
men jag kommer för att kyssa dina sår

Inga kommentarer: