fredag 9 december 2011

when it's said and done, you're the only on

Min enda lediga dag den här veckan och so far har jag tvättat, diskat och marinerat kött.
Nu ska jag packa träningsväskan och dra på gymmet och jogga mig död.
Har dragit på det sedan 11 nu så måste åka innan jag fastnar på den här stolen.

Gud så svårt det är att formulera sig på bloggen! Skitsvårt. Det ser ut som ett barn skrivit alltihop.
Illa formulerat, jag är nog mer en talare.

Nu hoppar jag t.ex. från jobb till att jag kommit in på sjuksköterska på KI. Typiskt att jag inte vet om jag vill börja! Iiiiiiih. Skitjobbigt. Jag kommer vara i valet och kvalet hela mitt liv och dö utan utbildning! Jag lovar er.

Nä nu ska jag röra på tjockrumpan.. för jaaa, jag känner mig så nådigt tjock! Det är Gustafs fel! Han har ingen hejd alltså! Socker varje dag.. han får börja ta det lite piano.
Och han har börjat blogga! -> snickarpojkarna.blogg.se

So just say you'll promise me
Please, take me if you ever leave
My heart breaks with every beat
I die everyday that you're away from me

Inga kommentarer: