tisdag 22 november 2011

You're welcome

Sitter hemma ensam och förkyld på min födelsedag.
Skulle egentligen ha jobbat men jag mår piss!
Gustaf kom iallafall med frukost på sängen imorse, men han åkte på jobbet 06.10.. suck.
Så vad ska jag göra resten av dagen då?
Dö i sängen. Inte äta något alls för allt smakar apa. Svettas och frysa samtidigt OCH hosta slem. Mums.
Ska kanske kolla lite flygbiljetter också. Gustaf ska följa med hem är det tänkt! Mollys förslag, chockerande!
Men jag känner mig typ fattig.
Nej, jag är inte speciellt fattig egentligen, men sedan min FETA lön jag fick augusti och september känns allt under 25tusen lite.
Jag måste seriöst sluta vara sjuk, ångestframkallande att tappa pengar.
.. undra om jag går på månadslön eller timlön.. måste fråga!

Sedan när jag ändå är inne på ångestframkallande - what to do with school?
Jag har kommit in på uska som startar 9 januari. Jag vet inte om jag vill komma in på sjuksköterska ens. Förmodligen kommer jag göra det, men då är jag typ låst här i 3 år.
Jag har haft en vag tanke om att läsa till uska, flytta till Umeå och söka ssk där.
Jag och Gustaf är inne på Umeå alltså, gärna inom 1 år om vårat förhållande fortsätter att vara awesome, vilket jag tror:)
Det är jobbigt nästan jämt!

Inga kommentarer: