fredag 21 oktober 2011

that's just how it is, and how it's always been

Sådärja!
Sjukt mysigt höstväder ute idag! härligthärligt.
Idag tränade vi tidigt imorse och jag var svagare än nånsin! Var nästan tvungen att ta mindre vikt än förra gången och det är inte okej. Jag kanske inte är någon morgontränare..
Sedan har jag sett greys och tbbt, ätit frukost, städat och diskat och varit i centrum och hämtat mitt schema!
Råkade även handla mascara, ansiktsmask, nagellack och massa onödigt.. + mat.
Kollade på vinterjackor men jag vene.. Fick en ny förra året och den vill jag ju ha,(den bor i Umeå atm) men jag skulle vilja ha en till svart.. hehe. Och skor! kängorna med röda snören på dinsko<3 Gotta look into that.

Haha, nu kom Gustaf hem också, han står och kissar i buskarna.
Tydligen måste han det för är toan upptagen här hemma kissar han på sig säger han. Iofs sitter han och kör 1 timme från jobbet men sjukt fult är det.

Nu tappade jag tråden.
Schemat ja!
Jag jobbar inte jul, jag jobbar nyår. Jag jobbar 94%.
Ska se om jag kan byta bort några dagar så jag kan vara hemma ett tag över jul, annars hinner jag fan knappt sätta mig på planet och det känns sjukt drygt.
Det löser sig! I VÄRSTA fall får jag fira med Gustafs familj, och det känns som om jag stör så det vill jag inte.

Nu ska vi grilla oxfilé och ikväll blir det paranormal activity 2 för Gustaf har inte sett den och vi tänkte se 3:an på bio imorgon. Sweet:)

Puss

Inga kommentarer: