torsdag 27 oktober 2011

i'd lie for you, and that's the truth

Gud så trött jag är idag!
Jobbat på ny avdelning igen och det är helt kört alltihopa alltså! damn.
Nu är jag hemma och Kalle är här och ska hämta en byrå, vi väntar på Gustaf som ska köra den hem till honom i Jakobsberg.
Sedan ska vi köpa målarfärg och garderober för på lördag är det tänkt att vi ÄNTLIGEN ska måla!
Men som sagt, vill typ sova nu:( Tur jag är ledig imorgon! Ska slappa HEEEELA dagen, förutom morgonen för då ska vi träna..
Och sedan ska jag städa också.. buhu..
Jobbar heldag på den körda avdelningen på söndag också.. jag dör!
Så trökigt att jobba helg när man har en man att leka med istället! usch. Men pengar är pengar och jag vill ha massor av dom! Köpa lägenhet och resa!!

Har även lyckats byta bort 1 dag, bara 2 till för att kunna vara hemma 1 vecka över jul.
Måste bara hem alltså, annars får jag ångest över mina syskon framförallt! Truth? Jag saknar dom! Måste nästan tvinga Gustaf att flytta med mig till Umeå för avståndet är sjukt tråkigt. Synd bara att hela hans familj bor här.. kompromiss - Sundsvall?

Puss

Believe me baby
got your named carved on my soul
'cause you're the only one that I'll give it to
go let 'em say that I'm a fool to act this way
'cause if I'm crazy
I'm just crazy 'bout you

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
kul att du ska måla! Ska bli kul att se resultatet. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela