torsdag 6 oktober 2011

I could try for your heart

Påklädd och färdigsminkad!
Drar strax med bussen till Täbycentrum på en arbetsintervju.
Gustaf är sjukt optimistisk, men inte jag. Varför ringde dom ens mig? Jag är inte uska.
Men vi ser väl!
Sedan ska jag dra hem och stöka med lite saker innan Unni kommer hit kring 17 för Lowe ska hämta oss här.
Ikväll blir det tacokväll hos Kalle nämligen! Gott.
Unni ska sova här inatt så jag måste städa undan mitt jävla bombnedslag från den sängen och ja.. det lär ju ta tid.. vet knappt vad jag har med mig hit längre:S
Aja, ska strax bege mig, får se om jag hittar! Går ju nämligen inte att ha en bussjävel som går hela vägen.

I believe in memories
They look so, so pretty when I sleep
Hey now, and when I wake up
You look so pretty sleeping next to me
But there is not enough time
And there is no, no song I could sing
And there is no combination of words I could say
But I will still tell you one thing
We're better together

Inga kommentarer: