torsdag 20 oktober 2011

because everything will be what it isn't

Hejhej!
Jobbade tisdag och onsdag som sagt. Gick asbra!
Så bra att jag fått ett vikariat på 2 månader till att börja med, trots att massa vikarier varit där längre än mig! mystiskt.
Menar, i Umeå tog det flera månader innan jag visste något alls längre fram än 1 vecka.
Men, det här betyder att jag förmodligen inte får fira jul hemma...
Får veta imorgon, då ska jag hämta mitt schema!
Tydligen mycket kvällar:/ Aja, vi överlever nog det.

Imorgon är det fredag!!
Fan så fort dagarna går alltså.
Ihelgen vet jag inte vad vi ska roa oss med, jag har typ lovat att hänga med till Norrtälje men skulle behöva in till stan också. Och jag har fått för mig att det är bråttom med julklappar av någon anledning.. kanske för att det är så jävla kallt ute! Nu tycker jag det kan snöa så det känns okej att julpynta!

Nu ska jag skära lite kyckling till asiatisk kycklinggryta och sedan ska vi träna! Snart har jag riktigt biffiga armar! Men det verkar vara enda stället som fattar vad muskler innebär..


I invite you to a world
where there is no such thing as time
And every creature lends themselves
to change your state of mind
And the girl that chased the rabbit
drank the wine and took the pill
Has locked herself in limbo
to see how it truly feels
To stand outside your virtue
No one can ever hurt you
Or so they say

Inga kommentarer: