torsdag 7 juli 2011

I never thought that tonight could ever be

Idag har jag haft konstant huvudvärk.
Imorse hade jag ont i halsen också, blir jag förkyld dör jag för det har jag absolut inte tid med!
Jobbar varje dag fram tills nästa lördag, bara för att nämna en orsak.
Well well, får försöka lura kroppen, eller helt enkelt inte känna efter så noga.

Igår joggade jag som sagt, svettades 1 timme efter, och sedan såg jag film med Amanda, Elvira och Felix.. due date tror jag den hette, inte min typ av film men det funkade.
Städade även undan och sorterade alla mina kläder! SKÖNT! Såg verkligen inte fram emot den där jävla högen men det gick rätt fort.. ska bara sortera alla smågrejer som låg i alla jävla påsar.
Undra hur mycket jag tappat bort..

Annars så ja, mina kusiner kommer upp på tisdag och stannar över marknaden, jag har tagit på mig ÄNNU MER jobb i juli för att jag tagit ledigt första helgen i augusti och ska till Stockholm.
Ska försöka hinna till Umeå någon dag också!
I övrigt är jag hemskt trött! Men jag börjar 12 imorgon och får sova ut.
Avundas alla som får ha semester.

Nu ska jag se trassel.. ja jag vet... och sedan tror jag att jag ska sova. Jobbigt att leva på övervåningen, säkert 40+.

Inga kommentarer: