torsdag 30 juni 2011

Hottie

Alltså jag tål inte värme!
Dog inatt.
Håret ser även ut som skit när man vaknar, total skit, åt alla håll!
Tur jag har bra gener och kommer undan med vad som helst.. höhö.

Var nyss ute med halva familjen och drog raggen. Så kul kan man ha här i Åsele!
Vi körde runt och pratade om vilka som bor vars eller har bott i vilket hus.
Sedan var det en SKITFET skalbagge i bilen. 1 dm långa tentakler!
Jag bara skrek rakt ut! Och Amanda skrattade så hon grät.
Den gick inte att få ut heller för den bet sig fast i bilen!
Sommaren är så jävla äcklig med alla kryp man får i munnen.
Läste nånstans att man i genomsnitt sväljer typ 3 kryp per natt?
Jag mår dåligt nu.

Kan även informera om att jag jobbar 228 timmar i juli!
4 dagar är jag ledig.
Kanske marknadslördagen om Maggan är up for it! Då kanske jag dricker en cider eller 2! Kanske.
Men det är helt sjukt, vilken entusiast jag är! 228 timmar!
Jag får inte ens skriva alla dom timmarna på samma månad!
Och eftersom jag kommer jobba 160 timmar i augusti får jag inte sätta dom där heller!! Så i september då.. men sommarlön i oktober är ju inte fel det heller.

Nu ska jag röra mig från datorn, typ äta en piggelin eller något.
Jobbar 7-12 imorgon, sedan är jag all yours hela helgen och ska försöka sova längre än till 8.
Vem vill dricka vitt vin och snacka skit?

Inga kommentarer: