fredag 18 mars 2011

these friends, they don't love you

Ligger fortfarande i sängen med pyjamas på mig, borde duscha men det känns överskattat.
Tänker inte träna idag heller, tränade igår, just för att bara kunna ligga idag.
Tror jag ska se på dirty dancing och KANSKE lägga in en toning i håret senare.
Freedom.
Det är det bästa med jobbet, eller det enda bra förutom lönen, de dagar man inte jobbar.

Ska jobba ihelgen och är inte alls så sugen på det, jag är lite less på att jobba men det är ett nödvändigt ont - iaf till nästa vecka för då har jag tagit ledigt för att fara till Åsele.
Har inte varit hemma sedan jul så jag ser faktiskt fram emot att fara hem.
Ska plocka med mig Våfflan på bussen så hoppas att det inte blir allt för pinsamt.
Äta mammas mat och ta en lång promenad. Hatar att promenera i Umeå, folk ÖVERALLT.
Har inte riktigt förälskat mig i Umeå än, hoppas jag kommer att göra det någon gång.
Kanske är en skogsmulle.

Inga kommentarer: