onsdag 23 mars 2011

right side of the bed

Kan inte ens sova då jag får sova. Har legat vaken sedan halv 8 och försökt men gav upp för 1 timme sedan.
Nu sitter jag här, dricker pepsi max och väntar på at få gå till jobbet, great.
Är ensam ikväll också, från 16.30. Lite ångesthöjande.

Ska försöka packa färdigt väskan för imorgon klockan 7 åker jag och Amanda till Åsele.
Saknar min Våffla! haha, hon är lite som mitt barn, faktiskt. Har ringt hem varje dag sedan hon for förra fredagen, fast hon har väl glömt mig nu:(
Anyway, väskan.. den är full! och jag har bara onödiga saker med mig. Ska ju inte ut eller något så jag borde ta med dom fulaste kläderna jag äger, men det är ju inge roligt. Önskar mamma kunde packa, jag är alltid sämst på det.

Tror jag skiter i att packa och ser film istället!

Inga kommentarer: