torsdag 10 mars 2011

du viker mina knän

Nu har jag helg!
Önskar jag kunde sova till förbannelse imorgon men ska iväg och kolla ögonen 9 och efter det ska jag klippa igenom riskvasten som är mitt hår. Nästa vecka är veckan från helvetet då jag börjar 7 varje dag, jobbar 9 timmar varje dag och även helgen! Kommer gråta blod men väljer att sluta tänka på det....... nu.

Robert min lilla vän fyller ju gammgubbe idag och det har vi firat med att INTE träna! Ingen tårta blev det. Han fick ett spel av mig, nörd som han är;)
Är så sjukt sugen på smörgåstårta så det finns inte. Skulle förmodligen kunna smälla i mig en hel. Men nej. Jag måste se till att utveckla någon sorts ätstörning (skämt skämt, bara skämt) för att min målvikt ska vara möjlig.
Den är förövrigt 60 kilo, och nej, jag tycker inte det är för lite. Vägde faktiskt det i en svunnen tid (första året i gymnasiet, sedan blev jag deprimerad och åt mig tjock på pepparkaksdeg).
Tror bilden på facebook är en illusion, vadå smal? isåfall ser jag inte ut sådär för jag är inte smal, än. Jag får iaf prestationsångest, tänk om någon ser mig!
Såhär skulle jag aldrig tänka om jag vore kille.
Det är skitlöjligt med vikthets, men jag är lättpåverkad! höhö.

Haha.. tror det är dags att sova nu, night.

1 kommentar:

Robert sa...

God natt min lilla hallontårta! :-*