fredag 12 november 2010

wait, it gets worse!

Sådär ja.
Nu har jag även sabbat min dator.
Ett fett tumavtryck i skärmen som numera även är en regnbåge.
Just när jag höll på med skolan som bäst.
Varför ska all skit hända mig? Jag tycker inte jag förtjänar att ALL skit ska hända mig.
Ringde nyss och bölade i luren till både Robert, mamma, pappa och Kim.
Kim, min datatekniker, säger att jag lär få betala det - försäkringen täcker inte otursförföljda miffon, tydligen.
Så ja, nu tar jag livet av mig, jag gör det.
Nästa person som pratar med mig kommer få en fet smäll.
FYFAN SÅ LESS JAG ÄR.
Jag är så arg! Jag har aldrig i hela mitt liv varit såhär arg!
Det trots att jag haft att göra med en hel del äckliga och falska människor.
Jag är arg på mig, den enda personen jag inte kan förlåta.

shoot me again.

Inga kommentarer: