tisdag 2 november 2010

genom sovande kvarter

Då jag kom hem från jobbet idag hade Robert köpt mig en subway och en juicemaskin!!
Ville ha en juicemaskin, och han köpte en riktigt fet en:D Man kan stoppa i hela äpplen.
Subway äter jag upp imorgon. Vill egentligen äta den men är helt ärligt inte hungrig. Trots att jag bara åt avacado till middag på jobbet! Kanske är allt kaffe jag dricker?

Ska btw färga och klippa håret på torsdag! Ångest! Vet inte vad jag ska göra riktigt. Vill inte komma dit helt nollad heller.
Ska iaf klippa raklugg, jag passar bäst i det har jag kommit fram till efter många om och men, har ju haft det större delen av mitt liv så(mamma klippte pottfrilla då jag var liten). Men sedan då?
Blev jävligt sugen på mörkbrunt igen, tack vare Linnéa. Det passar jag också i.
Varför färgade jag ens ljusare? Det ser ju bara fult ut. Kostade massa pengar och ork. Nä fyfan. Surt!
Linnéa tycker lila, jag tycker att hon är galen, men vi får se! Kanske kommer på något spännande, eller så är jag inte spännande, som vanligt.
Var på G att beställa biljetter till Stockholm nyss, men jag vågade inte.
Ska ju beställa low flex, så jag kan inte avboka. Då blev jag nervös.
Kanske gör det imorgon, eller så väntar jag 1 vecka! Men jag vill göra det nu, för då är det bestämt, no return!
Aja, vi får se som sagt.

Jag letar mönster i gatan
Ibland så ser jag nåt system
Ibland så ser jag vart jag skulle
Ibland så ser jag bara sten

Inga kommentarer: