lördag 30 oktober 2010

half of something else

Hemma från 14 timmar spenderade på demensboende.
Det känns som om man dör lite varje gång.
Det jag kan trösta mig med är att det blir fina pengar i november!
Men ja, som sagt, trött.

Tycker det är tråkigt att jag inte får vara med på halloween också! Jag hade velat klä ut mig till en sten eller något. Något som går emot "tjejströmmen" iaf. Är lite less på att tjejer alltid ska klä ut sig till något sött/sexigt. Kan man inte klä ut sig till något äckligt och fult istället? mycket roligare. En slaktad gris typ.
GAAH, kan inte dagarna gå snabbare?

Nu ska jag filosofera ett tag, kanske tvätta håret, och sedan sova!
8-13 imorgon, jag överlever eventuellt.

I think of all those times spent alone
it's like you're searching for something
to make you feel whole

like a half of something else
just a fragment of yourself

Inga kommentarer: