torsdag 9 september 2010

tra la la lilla molntuss

Var uppe lika tidigt som mormor imorse!
Följde Robert och lämnade bilen på service och sedan var tanken vi skulle gå hem.
För er som inte vet rör det sig om en promenad på cirka 6 km.
Iaf så gick vi kanske hälften innan vi tog buss:P Jag hade inte orken klockan 8 på morgonen.

Då vi kom hem gjorde jag lite läxa och sedan la vi oss i sängen och somnade^^
Jag låg där till typ 12 då våran hyresvärd kom och kollade på lite ändringar vi ville göra i lägenheten, skön kille! Han var väldigt trevlig och sa direkt att hallen och vardagsrummet ska tapetseras!:D Så jävla snyggt det ska bli. Nu ska vi bara hitta värdiga tapeter.
Köket och köksluckorna skulle vi förhandla om.
Jag tror jag vill ha röda köksluckor.. eventuellt. Eller lila?
Roligt!

Btw..
På senare tid har jag fått en sjuk längtan efter barn.
Jaja, jag är ung och borde leva blabla, men det är inte mitt fel att min kropp är sugen! Känns skitkonstigt att längta efter en bebis, har inte ens fyllt 20.
Längtar tills jag utbildat mig klart, då jävlar ska jag producera!
Eller så kanske jag råkar sluta ta p-piller... haha.. bli inte rädd nu Robert.

Läxa!

I was unconscious, half asleep
The water is warm 'til you discover how deep
I wasn't jumping, for me it was a fall
It's a long way down to nothing at all