tisdag 7 september 2010

stay hungry

Hallå!
Imorse klev jag upp 9 för jag skulle på vårdcentralen.
Kollade upp om jag är bärare av tbc, typ.
Dom skulle sätta ett test innan dom visste om jag behöver vaccineras.
Dom flesta vet ju att jag är sjuuuukt spruträdd, men trodde inte att "sätta ett prov" innebar trycka in en nål under huden och spruta in dött vaccin. USCH!
Gjorde ONT, kan jag säga. I vanliga fall brukar ju en vaccination göra ont om huden typ spricker.. men det var själva grejen med det här provet.. he det just under huden. Hon körde runt därinne som fan och sedan då hon tryckte ut dog jag.
Nu är det typ blått och gör ont.
Ska tillbaka på fredag för att få reda på att jag förmodligen ska vaccinera mig, sweet.

Jag och Robet har iaf just varit och handlat så ikväll blir det nog sallad:) Vi handlade också för att göra en pirog, gott!
Nu ska jag plugga lite och sedan ikväll ska vi äta bullar och se någon bra film!

Inga kommentarer: