onsdag 16 juni 2010

right where you want me to be

Jag och Robert har varit i Åsele sedan i söndags och kom hem nyss.
Vi har sovit, slappat, ätit, sett 2 filmer och promenerat.
Det kanske låter tråkigt men det är ett fint ombyte, och framförallt behövligt.

Jag är förkyld som satan nu.
Känns som om jag alltid är det.
Ingen verkar förstå hur förkyld jag är utom jag.
Jag jobbar 7-14 imorgon men tror inte det kommer gå, Robert tycker jag ska vara en viking och jobba iaf, så jag kan inte vara hemma.
Det är omöjligt att vara hemma från jobbet om man vet att någon dömmer en för det.
Men det går nog bra, det är rätt lätt att gömma sig på skytten.

Nu ska jag se nyaste avsnittet av True blood som börjat gå igen!
Har hört rykten om att man får se Skarsgårds rumpa så det kan vara värt det!
Om jag nu lyckas hålla ögonen öppna, det gör så jävla ont i dom.

Inga kommentarer: