onsdag 23 juni 2010

fan va fint

Det här har jag och Robert gjort idag!
Då vi vaknade drog vi nästan direkt på Djurparken och den är ändå rätt underskattad!
Allt utom backarna är mysigt. Träningsvärk imorgon, naturligtvis.
Robert tappade dessvärre börsen, men han hittade den i ett dike lite senare.. snyggt;P

Då vi kom hem lagade jag lövbiff i vitlökssås med tagliatelle, gött!
Sedan har vi sett The Road, jävulskt tragisk film. Vi började se den igår men jag blev så upprörd så vi gick och la oss. Har fått gråta lite kan jag ju säga.

Nu ska jag blanda saft och parkera mig på något skönt ställe!
Kanske läsa pappersväggar av John Ajvide Lindqvist, författaren av Låt den rätte komma in.. ja, det var en rekommendation.




3 kommentarer:

Robert sa...

Du stortrivdes visst hos getterna lilla sötpaj :-*

Katten sa...

Men Greta, äre du på andra bilden också? ;) fiiint :D hihi, skojar juuu, va' int så serri :D. I alla fall, The Road, totalt värdelös film tyckte jag, den hade ju inget klimax!!! ;)

^^ sa...

Jo vist e djurparker lite mysiga ändå :) Så är de roligt att få säga att man fått matat de flesta djuren på lycksele djurpark. den som var mest roligaste var ju då vi skulle ge vargarna. De är inte alla som fått gått in till dom med en eller två hinkar kött :P