måndag 3 maj 2010

Måndag 3 maj

Hejsan!
Jag kan ju börja med att meddela att jag bränt mig som fan på ryggen!
Trots att jag smörjt mig slaviskt.
Även Robert har bränt sig på ryggen men inte lika mycket enligt mig.
Har iaf inte kunnat sola särskilt mycket idag och inte badat alls:(
Igår badade vi både i havet och i poolen en massa och solade:) Fått rätt mycket färg redan!
Vi drack lite goda drinkar också ut vid poolbaren men det slutade med att vi satt på våran balkong och pratade om kommande äventyr!
Jag har ju sommarjobb i Lycksele så vi kan hitta på massa skoj, vilket jag är väldigt glad över!
Vi pratade också om en resa vi eventuellt ska göra i oktober:) haha, snyggt att börja prata om resor då man är på en, men man får verkligen mersmak!
Jag har iaf redan börjat snåla med pengarna för att vi ska ta oss iväg;P

Nu ikväll ska vi kanske fara på en restaurang och äta, vi har inte bestämt oss än.
Annars ska vi nog spela lite biljard, dricka lite cocktails och ta det lugnt mest.
Imorgon ska vi på utflygt klockan 14 så förhoppningsvis hinner vi bada lite innan! Jag ÄLSKAR att bada!!

-> Dags att kolla mailen

Inga kommentarer: