lördag 10 april 2010

Saturday

Jag och Robert städar!
Vi har satt upp tavlor, dammtorkat, diskat, vikt kläder, pantat MASSOR, varit på lindex, dammsugit, dammtorkat, tvättat spisen, torkat bord etc etc.
Det är inte roligt för 5 öre men Robert verkar vilja göra sånt då man ska festa för att ha det fint dagen efter kanske?
Aja, såklart hjälper jag honom! Sedan så fick jag skitsnygga leggings:D snellis.<3

Ikväll ska jag dricka tre apor och ha roligt med Linnéa som jag inte träffat på snart 3 månader!
LITE för länge.
Det har inte varit detsamma att festa utan henne.. eller egentligen har det inte varit detsamma att göra något utan henne.
Men som sagt, Svante och sedan hotellet ikväll:) Jag förväntar mig awesome.


I can take your problems away
With just a nod and a wave of my hand
'Cause that's just the kind of girl that I am

1 kommentar:

Robert sa...

Du var så duktig på att städa gumman :) Du är verkligen hemmafru material B-) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3