fredag 23 april 2010

Kinda, I want to

Idag vet jag inte vad jag ska göra.
Vi skulle träna och sola men det verkar inte bli av.

Jag skulle vilja se Dracula igen!
Då jag såg den innan förra helgen måste jag ha varit för liten för att kunna uppskatta den så mycket som jag borde.
Gary Oldman är HET!
Han är inte het annars, men i filmen.
Han är egentligen inte ens het då, men det enda som kan göra vilken människa som helst het är att den är vampyr.
Jag kanske verkar som alla andra fjortisar som är helt sålda på Edward Cullen, men icket.
Det ska vara en RIKTIG vampyr.. inte wannabe boyband, det är inte coolt.
Mantel och accent ska dom ha!
Jag har drömt om Dracula 3 gånger sedan förra fredagen..
Måste fan se filmen igen!

1 kommentar:

Katten sa...

Edward Cullen boybandwannabe eller inte, men het är han ändååå!