fredag 16 april 2010

Future in you

Idag är jag ledig för resten av mitt arbetslag är på kurs, sweet!
Vaknade dock 09 hur som helst^^ Min dygnsrytm liknar en pensionärs.
Jag och Robert hade tänkt både träna och gå ut och gå nu på morgonen, men han har just fått tillbaka sin ps3 efter 2 veckor så jag lät honom spela.
Jag är rätt nöjd med att sitta brevid honom i soffan och titta på honom ibland, han är rätt söt då han nördar. Han brände sig igår då vi solade också så han har kletat in sitt bröst och sitter utan tröja.. haha.. knallröd.

Om ett tag ska vi till Åsele och hämta lite grejer jag behöver till Turkiet, men vi kommer tillbaka till Lycksele lite senare idag. Jag vill inte sova i Åsele, tycker det är mycket mysigare här i hans lägenhet.
Vi får dock inte fredagsmysa idag:( Vi har förbrukat den termen lite så det blir väl gröt eller något annat upphetsande.
Kanske mjukglass, men bara om jag har tur.

Nu ska jag sitta och kolla runt på hotell i Stockholm, vi hade nämligen tänkt ta en weekend efter vi kommit hem från Turkiet någon gång, mysigt:D Robert har aldrig varit i Stockholm så det måste åtgärdas!
Linnéa får visa oss dom coola ställena, men jag vill inte på spy bar längre:(

Inga kommentarer: