onsdag 28 april 2010

Dagen före.

Har inte tid att blogga egentligen.
Har jobbat i Umgransele på förskola idag och igår så jag har haft mindre tid än väntat att vara effektiv of duty.
Igår tvättade vi direkt jag kom hem och idag åt vi hos Roberts mamma och sedan har vi bara packat en massa! Bestämde mig för att chansa och köpa bland annat en ny bikini i Turkiet.
Tar iaf med mig datorn och ska försöka uppdatera dagligen så det inte blir så mycket att skriva då vi kommer hem:)

Ja alltså.
Imorgon kring 12 kör vi till Umeå, handlar lite nödvändigt jag ska ha, äter hos Amanda och sedan går vårat plan till Turkiet 21.15.
Så jag antar att vi hörs på fredag då^^
Nu är det dags att sova! Ska på jobbet 07.30 och jobbsamtal för i sommar klockan 09.00.
Roligt nästan jämt!

Och förresten, vill lägga upp något sött:)
Fick blommor och en tiptop-glass av Robert i lördags, bara sådär.
Skulle nog våga påstå att han är bäst i världen. Och min också, han är min.

Inga kommentarer: