fredag 26 mars 2010

choking on your alibi?

Att jag inte skriver här beror på att jag börjat skriva vanlig dagbok, det är liksom roligare för där kan man verkligen hate on it!
Men jag kan uppdatera här ibland, som idag.

I veckan har inte mycket hänt.. jobb, jobb och tidiga kvällar.
Vi har sett skräck och även sett Arn för första gången.
Igår badade vi badkar och det var jättemysigt!:D
Jag var dösäker på att vi inte skulle rymmas eller något, bara för att förnedringen skulle vara total, men jodå!
Finns det något bättre än att gå och lägga sig helt ren i rena lakan? tror inte det.

Idag gav mina hörlurar upp helt så jag måste införskaffa nya snarast om jag vill fungera normalt.
Jag lyssnar på musik jämt!
Då jag går, står, ligger och åker buss.
Det är nog det bästa som finns, möjligen.

Slutade nyss dagis och blev upphämtade av Robert som ska få sin bil besiktad.
Jag tror det kommer gå bra men i vanlig ordning är han rätt nervös direkt det blir något.
Kan även bero på att hans ps3a inte fungerar - han blir helt uppjagad.

Btw! -> Då Robert kommer tillbaka ska vi och styrketräna!
Jag har tjatat på honom i princip sedan vi träffades och nu har han äntligen förstått att saker och ting inte händer av sig själv.
3 gånger i veckan satsar vi på:)

Ikväll var det tydligen något på indo också.
Open mic? nej jag vet inte vad det hette.
Vet inte om vi ska gå.
Robert säger att han inte gillar sånt och sedan så brukar vi båda slockna rätt tidigt.
Faktum är att vi går och lägger oss kring 22 eller tidigare varje kväll.
Förra fredagen tror jag klockan var 21 till och med. Vi sa att vi skulle vila men somnade.
Anledningen till detta är att han kliver upp samtidigt som mig VARJE dag!
Han kan sova så länge han vill men han kliver upp med mig även fast jag ibland stiger upp 6 och det senaste jag börjar är 9.
Det är helt otroligt tycker jag, och mycket mycket tacksamt från min sida:)

Dags att byta om och se färdigt mitt absolut sista avsnitt av sex and the city:'/ Vad ska jag nu roa mig med?

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

*host* *host* gamla *host* människor *host* *host* ;P