torsdag 4 februari 2010

vänskap som man tvingas byta - mera djup och mindre yta

Lyckades få båda två att gå imorse!
Det är stort.
Hoppas båda kom i tid bara.

Duschade direkt dom dragit, alltså runt 08 imorse och sedan dess har jag packat lite, hängt tvätt och sett samurai champloo.
Snöar som fan och jag borde nog skotta men jag tänker låtsas som om det är regn och inte snö.
Det är ju trots allt, efter många diskussioner, Glenn som är mest man av oss två.
Nu ska jag nog dammsuga eftersom Stoja lämnat ett vitt täcke efter sig och sedan ska jag göra mig vacker.

Vet inte vad mer jag ska skriva, det är som rätt lugnt och Svensson-aktigt här.
Eller jo, jag ska praktisera med småbarn i Lycksele under mars! Kan bli trevligt med lite omväxling från de dementa.
Även så är det "50-årsfest" på lördag.. egentligen är jag inte sugen på att festa men eftersom Robert har utnämnt sig till min sugardaddy och jag gillar smörgåstårta så vet jag vart det lutar.

Why do I keep hitting myself with a hammer?

Because it feels so good when I stop.

2 kommentarer:

Robert sa...

Im your sugardaddy and you know it! ;)

Her Majesty sa...

Ja jag klagar inte;P