tisdag 16 februari 2010

This is an emergency call 'cause my head explodes tonight

Jag vaknade till en dag av lidande!
Min lön är inte utbetald och man måste tydligen hämta ut pengar från försäkringskassan - dom blir inte insatta på kontot, vad är det för skit?
Tur Amanda är hemma och ska försöka göra allt såntdär åt mig, för jag orkar inte.
Typiskt att allting krånglar som mest då jag är för sjuk för att ens sitta upp.
Det här inlägget kommer ta 30 minuter att skriva bara för att jag ligger ner och skriver med 1 hand.

Jag önskar att jag fick ligga i en varm säng och få massor med kramar men icket.. min säng är fan kroniskt kall!
Vaknar man av att man fryser är det inte okej.
Kunde inte somna om heller för det kändes som om jag skulle kvävas.
När jag vaknade började jag också blöda näsblod igen.. underbart!
Okej, SÅ farligt är det väl egentligen inte, jag hade kunnat vara förlamad också, men tillvaron hade så enkelt kunnat vara SÅ mycket bättre än nu.

Nu ska jag lägga mig i fosterställning med papper uppstoppat i näsan och önska att någon kom och matade mig med iskall vattenmelon.


I've been trying to shape up
Shape up and raise hell
But it's so hard to wake up
'Cause baby, I ain't well

Inga kommentarer: