fredag 19 februari 2010

on my knees for you

Idag har jag varit ovanligt bra!
Klev upp 7, skjutsade barnen, körde bort skräp, diskade, plocka ut disken, göra köket kliniskt, packat, duschat, handlat 2 gånger, gått ut med hunden m.m.
Har 1 bag, 1 ryggsäck och 1 handväska som ska med till Lycksele + att jag tog dit massa grejer förra gången, hur mkt kläder behöver man egentligen på 1 månad?

Snart ska Robert komma hit och det ska bli awesome:)
Vi sågs senast i måndags så egentligen är det inte så länge men jag har ju varit sjuk så det har varit så ytterst trist och långsamt om dagarna.
Nu ska han vara här till torsdag (om han orkar:P) och sedan ska vi dra till Lycksele och med lite tur kommer jag aldrig hem igen..
Nä men mars ut iaf.

Nu ska jag fortsätta se satc fast jag egentligen borde bädda.

Kuriosa: Fan va vinsugen jag är?!



Inga kommentarer: