tisdag 2 februari 2010

Livet pågår här och nu

Även fast jag inte ens fick igång bilen imorse och mitt uppvaknande var complete waste + att då jag gick till apoteket i snöstormen nyss hade dom inte ens öppet - så är jag glad!

Har hittat jakten på skattkammarön som jag inte sett sedan jag var liten och Robert hjälpte mig att... zippa den? med fjärrhjälp:D Tur han kan sånt för jag suger! Blir lika imponerad varje gång han gör saker på datorn.
Nu har jag också tagit bort gammalt nagellack för att måla på nytt fint och har ett glas nypressad juice i beredskap.
Har även ordnat så att jag kan åka till Lycksele torsdag istället för fredag!

Tänk vad små saker kan göra en så otroligt lycklig.

Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig

Inga kommentarer: