måndag 15 februari 2010

du som reser mig

Både jag och Robert mådde crap igår så det blev lite konstig alla hjärtans dag.
Robert mådde dock mest crap, men på kvällen köpte vi pan pizza och såg the shining så det blev rätt mysigt ändå. Fick också en söt blomma trots att han hade feber!:)
Vi bestämde att vi har rätt att byta datum på den där dagen och ta den om 2 helger istället.
Vi ville nämligen lite mer än att ligga ner och klaga. Det var även en bra ursäkt för jag har aldrig varit ensam så jag kunnat fixa mina presenter helt.
Vi hade iaf mysigt på kvällen, eller natten, då vi pratade framtid.
Jag tycker om att ha framtid, speciellt om den involverar en fet katt och ett flyttlass långt åt satan.. eller minimum 20 mil från Lycksele/Åsele.
Det blir nog bra det där.

For förövrigt inte hem igår.
Amanda är hemma i Åsele så jag var överflödig.
Vet inte om jag ska hem idag heller.. men Robert for ut för att sätta på värme på bilen nu och jag sa inget, han kan behöva röra på sig! ;)

Snart är det ju mars också!
Vilket innebär praktik och 2 födelsedagar.
Vafan köper man till sin lillasyster som fyller 15 och mest av allt önskar sig en laptop och vad köper man till sin pojkvän som säger "Jag vill inte ha något onödigt".
Det här blir drygt, jag har dålig fantasi.
Men mars betyder också att det snart är april och i april ska vi flyga iväg!
Jag har redan resfeber.
Robert pratar om det HELA tiden! Han längtar nog mer än det är nyttigt att göra.
Jag har fått requests att skriva om resan, men jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det.
Kan skriva om hotellet kanske.
Hade nämligen tänkt ta med dator eller alternativt använda mig av hotellets för att uppdatera då vi är där:)


And the record won't stop skipping
And the lies just won't stop slipping
And besides my reputation's on the line
We can fake it for the airwaves
Force our smiles, baby, half dead
From comparing myself to everyone else around me

2 kommentarer:

Robert sa...

Blir nog smartast att låna datorerna som fanns på hotellet tycker jag :P Vill inte att du ska sitta å nörda dig allt för mycket vid datorn när vi ska sola å bada för tusan :P

Her Majesty sa...

det är ju du som är nörden!:O