onsdag 3 februari 2010

do I really feel the way I feel?

Imorse startade bilen trots -27 grader så 1-0 till mig!

Idag är tanken att jag ska packa ned allt som ska med till Lycksele och klippa mitt hår.
Känner mig dock väldigt lat idag.
Sitter i mammas och pappas säng och ser tv.
Persinnerna är neddragna så det känns som om jag sitter i en grotta.
Det är varmt här så jag går ogärna härifrån.

Jag har kommit till insikt med att det är otroligt svårt att komma på middag!
Har lite mer förståelse för min stackars mamma.
Ingen vill ha något och inget passar.
Jag åt fil och sa att var och en får klara sig bäst dom kan:P
Idag ska jag iaf göra spagetti, korv och italiensk tomatsås, det tycktes passa.

Dom fann en kropp nere vid vattnet idag
den måste legat där hela natten
Kulhål tvärs genom bröstet
lungorna fyllda med vatten
Fick någon tyst på dånet?
Var det värt besväret?
Jag känner skulden och skammen
fast jag aldrig höll i geväret

1 kommentar:

Robert sa...

Det lät mumsigt :)