torsdag 18 februari 2010

but baby, you gotta believe it...

Idag lever jag!
Klev upp 10.10 och fikade.
Sedan så har jag även sminkat mig idag! helt otroligt! Min sminkväska låg i botten på väskan jag hade med från Lycksele. Kan förklara varför jag sett ut som skit.
Har nyss varit ute på abf, banken och ica så nu slipper jag förhoppningsvis gå ut mer idag.
Jag ska sitta inne, se satc, dricka light cola och slappa - men må bra samtidigt.

Hade tänkt försöka pyssla lite också, började igår men det var så kletigt och drygt så jag gav upp.
Jag pysslar hemlisar till Robert.. *sssschhhh*.
Hoppas han kommer snart - det är så tråkigt och trist utan dig.



From today I'll change my priorities around
I'm no longer in command
and people say
I'm off solid ground and you're to blame
But they don't understand, people never do
It's confusing
I don't expect them to

Inga kommentarer: