fredag 11 december 2009

party with my pain

Fick bedövning hos tandläkaren:(
Alltså den skiten gör ju ont!
Tanten, som förövrigt måste varit bohem för hennes armhår var längre än mitt vanliga hår och hon luktade svett, tyckte jag skulle passa på att ta bedövning eftersom jag inte får det gratis efter nyår.. jag tror hon var sadist.
Det gjorde iaf mer ont än att vaccinera sig och nu är hela min käft + vänster sida av ansiktet bortdomnad.. synd ingen kan pierca mig just nu.
När försvinner det? på över 3 timmar har det inte försvunnit alls.

Jag har iaf packat klart allting tror jag så nu är det bara att vänta på bussen, jag fördriver tiden med shan da man.
Halsen gör ont och näsan rinner, men jag mår bra till imorgon!
Jag har beställt drink direkt jag vaknar, Robert var på så jag hoppas jag får det;)
Det känns skönt med fredag och som utlovat är mitt humör på topp:) win.



stå som armen!


Inga kommentarer: