måndag 7 december 2009

Needles

Idag led jag ett stort nederlag - Robert tvingade mig ta influensasprutan.
Han har tjatat om den där sprutan i 2 veckor tror jag.
Han har fått för sig att jag ska bli sjuk och dö eller något.
Han lyckades få mig att GÅ till Stenbergska i fredags trots att jag surade hela vägen (jag är abnormt spruträdd), men då hade dom inte öppet.
Dock hade dom det idag..
Jag kom dit, ingen kö, men dom höll på att fika!
Inte nog med att jag inte ville ta sprutan, jag fick vänta på den också!
Sedan fick någon unge på vaccinavdelningen för barn en reaktion så halsen svällde igen, vilket ökade min ångest.
När en tant väl kom och kunde ge mig sprutan visade det sig att jag fick 2(!) för dom ville göra slut på barndoserna.
Ja fyfan, någon gillar inte mig.
Nu är min arm domnad.
1-0 till dig Robert, hämnden är ljuv.

I let you in, you knock me out
No air is left for breathing
Poisonous kisses from your mouth
That leave me so addicted

1 kommentar:

Hennes Kungliga Majestät sa...

JAG SKA DÖDA ROBERT SOM FICK DIG ATT TA SPRUTAN! Nu kommer du dö av vaccinet och jag ska hämnas på hela hans släkt! Jag ska utrota dem alla och få världen att tro att de aldrig fanns! Jag ska döda allihopa för detta! Det är oförlåtligt!