söndag 27 december 2009

near life experience

Jag for till Lycksele i fredags klockan 23 för jag ville mysa med min babe.
Detta fick jag ångra ikväll!
Påväg hem körde jag av vägen, på exakt samma ställe som Linnéa gjorde förra året.
Bara gled iväg och plogade snö jävulen.
Den där långjävla svängen är ju livsfarlig! Så är även automat och bakhjulsdrivet.
Sedan att jag förmodligen gjorde helt jävla fel i den situationen spelar ingen roll, aldrig varit så rädd nånsin tror jag.
Andrew W.K. - Party hard spelades högt i bakgrunden samtidigt som jag tänkte "nu dör jag".
Jag tror aldrig jag kommer våga köra bil igen, eller åtminstone inte på vintern i mörkret.
Paniken då man inser att man kommer köra av vägen är inte att leka med!
Ringde Linnéa efter för att lugna ner mig, tack för det!:)

Nu ska jag försöka lugna ner mig med Parlamentet så jag kan sova sedan, jag börjar nämligen 7 imorgon.


can't rely on anyone these days

Inga kommentarer: