onsdag 23 december 2009

jag vet vem jag är när jag är hos dig

Nu föll det sig så att mor och far drog iväg på äventyr så jag måste hämta dom på obestämd tid, därför sover jag inte.
Jag fryser som ett sär också, trots att jag har fett med kläder OCH täcke.
Jag avundas dom som får kramas när dom vill och bara bor en promenad bort från sina loved ones.
You bitches are lucky..
Kramas är precis vad jag vill nu, inte sitta ensam på mitt rum och hacka tänder.
Jag tror att någon sparar pengar på uppvärmningen här..

Nu ska jag dricka lite bloodorange, som Amanda kallar det.



Rör mina händer
Du måste förstå
Jag orkar inte förklara
försök och se det ändå
Det gnager mitt sinne
Det är som overklighet
I varje blinkande fönster
en korrupt profet
Och jag har varit i templet
Där månglarna står
Dom sa: "Allt är till salu"
Jag sa: "Kom älskling vi går"

Inga kommentarer: