måndag 28 december 2009

I've crossed oceans of wine to find him

Sömnlös är mitt mellannamn!
Idag har jag jobbat 07-16.30 och det känns i hjärnan.
Trodde jag skulle kräkas på jobbet också, typiskt mig att få vinterkräksjukan eller något. Nu känns det dock bättre på den fronten.
Jag ska nu packa det sista till Lycksele! Det blir en fet väska för jag ska dumpa massa i Roberts garderob så jag slipper ta med mig packning jämt (Y). Undra om jag kan få honom att tvätta mina kläder...
Vi ska iaf ut på mellandagsrea imorgon och på onsdag ska jag på spa (Roberts födelsedagspresent till mig) och vi ska spela bingolotto, Molly köpte vinnarlotterna åt oss idag!
Hur som helst så längtar jag tills imorgon!
Jag ska ta 07.00 bussen enbart för att få krypa ner brevid en varm kropp, awesome.

Kärlek är extas och kval
Längtan och ensamhet

1 kommentar:

Robert sa...

Hördu ! Du kan glömma att jag tvättar dina smutsiga underkläder!! :P *puss*