fredag 25 december 2009

I'll marry you tomorrow but let's honeymoon tonight

Fy fan va snö!
Imorse skjutsade jag Elvira på julotta, eftersom jag är så snäll, innan jag for och jobbade.

Det var INTE skottat och jag var övertygad om att jag skulle köra fast i snöröken och sedan bli överkörd av plogbilen när den väl behagade visa sig.
Det gick dock helt okej och idag var en mycket bättre dag på Tallmon än i onsdags!
Detta beror på tjej28 som jobbade med mig idag! hon är den yngsta hittills jag jobbat med så det var fint.

Nu har jag nyss duschat och ska äta tacos senare.. ska även äta tacos på nyår verkar det som, jag är fett less på tacos.
Ikväll ska jag bara hänga är hemma - the last word in lonesome is me - och se parlamentet eller något.
Folk från Lycksele tycker att jag ska komma dit och fara ut, och jag vill faktiskt fara ut tror jag.
Dock vill jag inte köra ihjäl mig idag, så det blir nog inget.. ibland är det trist nästan jämt.
Jag tycker livet är rätt orättvist.. jaaaag vill ju också vara kung.
mm.. jag freakar snart loss

Oh, har även sökt praktikplats här i Åsele!
Hope for it.



Jag är dålig på vardag och duktig på fest
usel på sånt som människor gör mest
för dig vill jag lära mig vad som helst
för dig vill jag bli vad som helst




Inga kommentarer: