tisdag 22 december 2009

ich hab euch etwas mitgebracht

Nu är jag hemma från Lycksele och har nyss renbäddat sängen som jag nästan aldrig sover i.
Har som vanligt haft det väldigt mysigt och jag och Robert har busat massor:) blir alltid så glad av att vara med dig:*

Jag har fått en del jobb och imorgon ska jag på inskolning på Tallmon.
Alla Åselebor vet att Tallmon ligger betydligt längre bort från mitt hus än Åseborg gör, så det känns ju lite drygt.
Ska jag ta med mig lunch då? för jag lär ju aldrig hinna hem.
Jag är så van med mina gamlingar.. hoppas dom nya gamlingarna är minst lika söta.
Det är lite konstigt allt det här.. för jag har gått med i en sak i arbetsförmedlingen som innebär att jag ska praktisera, men hur ska man göra det? Ska jag ringa och säga "Ja hej, jag vill praktisera hos er.. men jag jobbar ibland så jag vet aldrig när jag kommer kunna infinna mig".
Det är redan nog jobbigt att jag knappt kan fara till Lycksele för dom ringer alltid och vill att jag ska jobba och det är inte populärt att säga nej.
Jag vill ha ett schema god damnit!


He said to lose my life or lose my love,
That's the nightmare I've been running from.
So let me hold you in my arms a while,
I was careless as a child
.

Inga kommentarer: