torsdag 10 december 2009

good girls go bad

Okej, jag ska bara klargöra något innan jag sover.
Alla får väldigt gärna kommentera min blogg, det är därför jag gjort det möjligt för alla att kommentera den.
Dock uppskattar jag inte anonyma kommentarer, alls.
Det behöver inte vara en förolämpning för att jag ska tycka att det är töntigt att inte våga/vilja ge sig till känna, right?
Och det spelar ingen roll om du är Bert Karlsson, då får du fan skriva det, eller vara tyst.

Nu ska jag som sagt sova:)
Hörs imorgon.

I believe in nothing, not the end and not the start
I believe in nothing, not the earth and not the stars
I believe in nothing, not the day or not the dark
I believe in nothing, not but the beating of our hearts
I believe in nothing, not 100 suns until we part
I believe in nothing, not in sin and not in God
I believe in nothing, not in peace and not in war
I believe in nothing but the truth in who we are

Inga kommentarer: