lördag 19 december 2009

every inch of me is bruised

Nu förlorade jag i schack igen!
jävlarns fitta:O
Jag hatar att förlora om något!

En gång i fotboll då jag spelade med pojkarna mot pojkar tacklade jag en kille så att han flög 10 meter! Och efter det skrek alla "kom igen Greta, gör en Greta!".
Jag älskar att vinna.
Jag är inte en sådan vinnare som skryter, men jag älskar känslan av att jag gjorde mitt bästa och det räckte.
En annan gång pekade jag finger åt en tjej som drog i min tröja.. menar vafan? jag hade kunnat hoppa in hennes huvud.
så ja... .antar det är därför Nisse alltid ringer och tjatar om att jag ska spela.. jag gör helt enkelt allt för att hjälpa mitt lag att vinna..
Är det en bra eller dålig egenskap egentligen?

2 kommentarer:

Robert sa...

Jag har vunnit 3 ggr mot dig nu i fylleschack! :D Så ja förstår din frustration, im still the undefeated champion! But one day you may get me so drunk that Ill loose :)

Her Majesty sa...

du har mer nördgener än jag har, det är hela sanningen!