onsdag 2 december 2009

clean it

Jag och Robert håller på att städa, vi var rädda att dammråttorna skulle rebella och ta över lägenheten.
Det är drygt men blir fint iaf:)
Linnéa ska komma hit och leka med oss ikväll, vilket är den största anledningen till att vi städar, så det var nog bra.

Förövrigt så håller jag och R på att banta, han har mycket stränga regler. Igår åt jag 0 nästan. 2 dl yoghurt, gröt och 1 ägg, stundtals gör det ont i själen och jag pratar konstant om mat.
Jag har inte ätit än idag.
Jag vill ha fett med mat!
På fredag får vi äta vad vi vill, hur ska jag lyckas äta allt jag vill ha!?
Jag kan inte ens få det jag vill ha:O

Mest av allt skulle jag vilja ha sushi.



No more blame
I am destined to keep you sane
Gotta rescue the flame
Gotta rescue the flame in your heart

Inga kommentarer: