tisdag 15 december 2009

Äsch.. jag får inge lunch än, så jag kan skriva lite till.

Det fina med att bo hemma är att det alltid är någon som vill mata en, tvätta ens kläder och ibland städa ens rum.
Det dåliga är att allt man gör ifrågasätts, man får ångest om man går emot någons vilja (jag behöver ju inte lyssna, jag är över 18) och jag hatar då mamma är på mitt rum!
Det värsta är att komma hem och se att rummet är kliniskt.. vart faaaaan var hon hett allt?
Jag har faktiskt ordning där i kaoset.
NU får jag lunch.


Crack the shutters open wide
I want to bathe you in the light of day
And just watch you as the rays
Tangle up around your face and body

I could sit here for hours
Finding new ways to be awed each minute
'Cause the daylight seems to want you
Just as much as I want you

Inga kommentarer: