onsdag 23 december 2009

åååååååååh

Jag ser inget!:(
Har sovit så lite så mina ögon typ klibbat igen.
Somnade tillslut.. men då fick jag ett sms 02.30 av a certain someone (som ska snömulas sedan) så då vaknade jag och kunde inte somna om förräns nu på morgonen.. vafan hade jag på vibration för? det brukar jag aldrig ha...
och nyss hade jag en mardröm om att jag blev förföljd.
Vilken trevlig natt.
Jag hatar att ha mardrömmar då jag sover ensam!
I vanliga fall skulle jag bara lägga mig närmare Robert och somna om, men nu ligger jag vaken och tänker på obehagliga saker.
Undra när jag ska sluta vara mörkrädd?

Nu ska jag kliva upp och försöka vakna på något sätt.


jag skänker dig den sista lögn jag har
jag offrar och betalar vad som krävs
när natten är här ska jag lämna allt tillbaks
resterna jag frossat i förgäves




Inga kommentarer: