onsdag 25 november 2009

was there ever a time we wasn't dying?

Jag klev nyss upp och har duschat.
Det var ju inte alls tanken jag hade igår då jag gick och la mig!
Tanken var att jag skulle gymma direkt då jag vaknade.
Jag kände mig dock så äcklig så jag duschade istället..
Det är så tråkigt att gymma ensam:(
Jag vill lite bo i Umeå och få gå på iksu igen...
Eller iaf bo nånstans och göra nånting.. jag är rastlös.

Annars idag så ska jag packa och städa lite, mitt rum ser ut som fan, för det ligger grejer överallt! jag kan knappt ligga i min säng.
Jag vill inte till Umeå imorgon, för jag är lat och var nyss där, men det ska bli skönt att komma ifrån Åsele.
Jag vill inte se new moon.. blev nog förbannad då jag läste böckerna!
Varför varför varför tar du inte Jakob, Bella?! Skit.
Jag kommer hata filmen.

Nu vill jag äta något..


I was just a girl like every other
I thought I was something fierce
I thought I was ten times smarter
Love would be something that I just know
How you gonna know the feeling till you've lost it?

Inga kommentarer: