fredag 27 november 2009

this is why I'm hot

Nu har jag ätit glass, havreglass som jag kallar det, det är nyttigare än vanlig glass.
Vi ser på interview with a vampire och den filmen kan jag utantill, helt utantill!
Fortfarande så är den bra, och massa snyggingar är med i den!
Dock önskar jag att jag vore tröttare så att jag fick sova.. det är jobbigt att vara vaken.
Jag förstår inte när allt blev så jobbigt.. jag trodde det här stadiet i livet var historia men tydligen inte.
Jag är nog en rätt labil människa när allt kommer omkring.
Jag önskar jag kunde ge er alla en manual för vad ni borde och inte borde säga/göra när det gäller mig, men tyvärr vet jag inte själv vad som triggar mitt pissiga humör.
Eller jo självklart vet jag en del saker, men vissa saker kan man inte heller säga, det måste folk själva komma på för att det ska betyda något.
Vet inte varför eller när - men nu är det såhär.
Det bra mitt i allt det dåliga är att jag rätt sällan är såhär och det går rätt fort över.. men när det är såhär kan verkligen 1 felsägning vända upp och ned på allt.
OCH! Det är ingens fel, så ingen ska ta åt sig då jag blir skum.

När jag mår dåligt brukar jag lyssna på Lars Winnerbäck, som spelade live i Umeå igår.
Fan att jag inte såg han, jag skulle nog gråta hela tiden för han är så bra.
Så ja, jag ska lyssna på Lars Winnerbäck, tycka lite synd om mig själv och sedan bounce back.

Puss.



Inga kommentarer: