måndag 16 november 2009

om disk

Nu har vi samlat på oss så mycket disk så det var bara att diska.
Robert håller på med det nu, jag lyssnar på musik för att slippa höra han sucka eller något sånt:P
Ni kanske tycker jag är elak, men det är jag som brukar diska.

Jag ska jobba på torsdag och det vill jag inte.
Men jag tror jag tänker fara tillbaka hit sedan för jag är lovad smörgåstårta, since it's my birthday på söndag! 19 är dock en värdelös ålder.

Hmm jaa..
Igår var jag så bakis så jag kräktes.
Robert var så onykter i lördags att han krälade på golvet och förklarade sin kärlek till sin matta.
Haha, så roligt kan man ha på en lördag!

Nu ska jag se hur det gå rmed disken och sedan ska vi laga mat för jag är HUNGRIG.

peace out

I don't know but I've been told
if you don't believe the devil owns your soul
if this is the truth then to hell I go
cause I don't need to know

Inga kommentarer: