torsdag 19 november 2009

oh snap

Jag vill inte jobba.
Jag vill inte ens vara i Åsele för här ser det dubbelt så trist ut ute som i Lycksele!
Ingen snö och alldeles grått.
Ensam hemma med 2 katter och en ödla, till och med hunden har roligt på annat håll.

Jag hatar då internet fungerar men inte msn, what's up with that? då är det bättre att inget fungerar.

Nu ska jag svida om till mina snygga kläder.



As I gently close my eyes
I hear you whisper softly
As we continue our goodbyes
And all I ask
Is that you'll be there
When I return

1 kommentar:

Marlene sa...

Men som om det finns någon snö i Lycksele då? Jag känner mig bara deprimerad hela tiden, tror jag har årsbunden depression. Eller så är det bara vädret, or the fact att det faktiskt inte finns ett jävla skit att göra i den här staden.