tisdag 24 november 2009

a little piece of heaven

Inte det inte!
ooooh så ont i ryggen jag har!
och vänster skuldra/axel.. kan någon massera mig snälla?
Brukar få ont i svanken annars men nu gör det ont längre upp:(
Jag vill ha sushi! det är seriöst det bästa jag vet! om jag fick välja 1 sak att leva på skulle jag ta det!
Jag måste bli ägig på att göra det själv, eller laga asiatisk mat alls.
Fick jag det kanske jag skulle ha mindre ont också..

En annan prick i protokollet är att jag saknar Robert.
Det är inte så mysigt att sakna just nu, det är jobbigt.
Tiden står still.
Jag blir sur och less.

Jag ska läsa bloggar nu och sedan sova så tiden går LITE fortare.


Save your heart
For someone who leaves you breathless
And I know that you're scared
Seems like someone said you had it in you
All along, you said you knew this was wrong
But still worth dying for

1 kommentar:

Anonym sa...

Be mig berätta om når ja käka sushi i sao paulo nån gång.

/erik