måndag 23 november 2009

happy ending

Jag hatar då man inte skrivit här på ett tag, för man vet inte vart man ska börja.
Jag har fyllt 19, 1 år närmare pension, yes! - jag skrev penis istället för pension först? Anyway! jag hade sjukt kul i lördags på fest hos svante!:D

Tackar Gud att vi inte for på hotelle, det hade dragit ned standarden avsevärt! Falsksjungning och äckelöl ftw liksom!
Massa skratt och tårta:)

Det enda dåliga är att jag INTE är bra på bild!
Seriöst.. jag ser ut som en gravid blåval eller något, inte okej, när hände detta?
Nu ska jag banta.



OCH! när gör vi om det? snart va?




2 kommentarer:

Katja sa...

Nej ja tyckte ni alla va asfina :D nice me party. du, ja ha ett förslagi:) men vi höres om de

Hennes Kungliga Majestät sa...

HAHA! Jag har inge minne av kortet! Men jag såg ju typ glad och snygg ut. Jag tyckte även du såg snygg ut! (Jag minns inte om du såg glad ut)